S salvadordali APPRENTICE 21 Ocak 2019 27 5 21 30 4 Nis 2024 #1 Configlerden Skylake olanı seçtim ve boot args kısmına agdpmod=pikera ekledim ama girilmez işareti çıkıyor sorun ne olabilir? Bios ayarlarım da tamam.
Configlerden Skylake olanı seçtim ve boot args kısmına agdpmod=pikera ekledim ama girilmez işareti çıkıyor sorun ne olabilir? Bios ayarlarım da tamam.
strangerone MASTER YODA Yönetici MODERATOR DENEYİMLİ ÜYE 9 Haz 2017 18,898 9,622 4,401 4 Nis 2024 #2 ÇÖZÜLDÜ - i7 6700k Girilmez işareti - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu Anakart: Msi z170a gaming m5 Ekran kartı: GTX 970 İşlemci: i7 6700k Rehberi izledim ne diyorsa yaptım fakat girilmez işareti çıkıyor. Sorun ne olabilir? osxinfo.net BootLoader OpenCore 1.0.7 Laptop Modeli HP Pavilion 15-E Anakart Modeli Gigabyte H310M S2H İşlemci Modeli i3 3110M/ i3 8100 Grafik Kartı Rx590 8GB/Rx6600xt 8GB/UHD630/HD4000 Ses Kartı Modeli ALC887/ALC269 Ağ Aygıtları Atheros9285 Usb Wifi TL722N RTL8111/RTL8100 Disk ve RAM 24GB DDR4 2300MHz/8GB DDR3 1600MHz
ÇÖZÜLDÜ - i7 6700k Girilmez işareti - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu Anakart: Msi z170a gaming m5 Ekran kartı: GTX 970 İşlemci: i7 6700k Rehberi izledim ne diyorsa yaptım fakat girilmez işareti çıkıyor. Sorun ne olabilir? osxinfo.net
S salvadordali APPRENTICE 21 Ocak 2019 27 5 21 30 4 Nis 2024 #3 Tamam sorunu çözdüm strangerone' Alıntı: ÇÖZÜLDÜ - i7 6700k Girilmez işareti - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu Anakart: Msi z170a gaming m5 Ekran kartı: GTX 970 İşlemci: i7 6700k Rehberi izledim ne diyorsa yaptım fakat girilmez işareti çıkıyor. Sorun ne olabilir? osxinfo.net Genişletmek için tıkla ... Yok o GTX 970'di şimdi ekran kartı RX 6600. Ama sorunu çözdüm iMac 19,1 seçince açıldı Tepkiler: strangerone
Tamam sorunu çözdüm strangerone' Alıntı: ÇÖZÜLDÜ - i7 6700k Girilmez işareti - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu Anakart: Msi z170a gaming m5 Ekran kartı: GTX 970 İşlemci: i7 6700k Rehberi izledim ne diyorsa yaptım fakat girilmez işareti çıkıyor. Sorun ne olabilir? osxinfo.net Genişletmek için tıkla ... Yok o GTX 970'di şimdi ekran kartı RX 6600. Ama sorunu çözdüm iMac 19,1 seçince açıldı