Merhaba; öncelikle böyle aktif bir forumda kendilerini sürekli güncelleyerek çalışan ve emeği geçen herkese teşekkür ederim. Ryzen 3600 işlemci, Msi B450 Tomahawk anakart ve AMD RX5700 XT ekran kartından oluşan kişisel bilgisayarıma opencore ile catalina 10.15.4 kurulumu yaptım. Şu ana kadar test ettiğim her şey sorunsuz çalışmakta ancak ses problemini birden fazla sıfırdan kurulum yapmama ve farklı config dosyaları denememe rağmen çözemedim. Anakartın ses çıkışını kullanmıyorum, usb kulaklık ve usb harici ses kartına bağlı referans monitörlerim var. Hangi platformdan müzik dinlersem dinleyeyim (spotify, tidal, youtube vb) pc boştayken sorun olmuyor ama örneğin müzik çalarken bir dosya açtığımda ya da sistem yöneticisi vb bir program çalıştırdığımda ses kesiliyor ya da bozuluyor. Hem applealc hem de voodoo ile denedim ikisinde de aynı. Midi ayarlarında yer alan tüm frekans çözünürlüklerini denedim olmadı. Farklı usb portlarına taktım ama yine sonuç alamadım. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkürler.