Merhabalar, bir önceki başlığımda sistemime Mac OS kurmak istediğimi söylemiştim. İmaj dosyasını indirdim. USB'me yazarken hata aldım 3-4 defa. Yarıda kalıyordu. Bende bilgisayar yönet sekmesinden disk bölümlerini silip tekrar oluşturuyordum. Ama artık USB belleğim biçimlendirilmiyor. Minitool Partition Wizard ile görüntülediğimde ise Ready Only yazıyor.
Moderatörün son düzenlenenleri: