Anakartım gigabayte h61m s2 b3 rev 1.0
İşlemci intel i3 2100
Ekran kartım amd Radeon HD 6450
Şimdi masaüstü pc vga kablosu ile bağlı görüntü alabiliyorum. Ama ekran kartı tanımamış halde mac hakkında anakartın adı var ama 5 mb olarak gözüküyor. Benim ekran kartım 1 gb.
Ethernet kartını tanımadı. Onun modelide AR8151 V.2,0
Caicos amd hdmi ses kartını ve dahili ses kartımı da tanımadı ki onu hackintool da bile göremiyorum.
Mac yanına Windows kurucam. Bir tane hdd diskim var ona kurayım dedim. Sil diyerek şöyle biçimlendirdim. MS-DOT (FAT) ve GUID Bölüntü haritası olarak aynı zamanda adını da WIN olacak şekilde biçimlendirdim. Windows kurulumuna geçtiğimde diski biçimdir dedim. Devam et dediğimde bana GDT formatında bir disk bölünemez dedi.
Aynı şey ssd yüklü mac dosyası için bölütüle dedim. Artı işaretine bastım. Sağ tarafta sol tarafta benim oluşturacağım disk belirdi. Sol taraftaki diske tıkladım. Adını WIN koydum MS-DOS (FAT) diyerek uygula dedim. Aynı hatayı yine verdi.
Daha önce mojave kurdum. Ethernet kartımı bana bir kext atmıştınız onunla hallettim. Aynısı şuan kurduğum catalinaya uyguladım ilkin tanıdı sonra yeniden başlat deyince tanımadı. Ses karımı da vooodo olarak yüklemiştim olmuştu ama şimdi CATALİNA da olmuyor.
İşlemci intel i3 2100
Ekran kartım amd Radeon HD 6450
Şimdi masaüstü pc vga kablosu ile bağlı görüntü alabiliyorum. Ama ekran kartı tanımamış halde mac hakkında anakartın adı var ama 5 mb olarak gözüküyor. Benim ekran kartım 1 gb.
Ethernet kartını tanımadı. Onun modelide AR8151 V.2,0
Caicos amd hdmi ses kartını ve dahili ses kartımı da tanımadı ki onu hackintool da bile göremiyorum.
Mac yanına Windows kurucam. Bir tane hdd diskim var ona kurayım dedim. Sil diyerek şöyle biçimlendirdim. MS-DOT (FAT) ve GUID Bölüntü haritası olarak aynı zamanda adını da WIN olacak şekilde biçimlendirdim. Windows kurulumuna geçtiğimde diski biçimdir dedim. Devam et dediğimde bana GDT formatında bir disk bölünemez dedi.
Aynı şey ssd yüklü mac dosyası için bölütüle dedim. Artı işaretine bastım. Sağ tarafta sol tarafta benim oluşturacağım disk belirdi. Sol taraftaki diske tıkladım. Adını WIN koydum MS-DOS (FAT) diyerek uygula dedim. Aynı hatayı yine verdi.
Daha önce mojave kurdum. Ethernet kartımı bana bir kext atmıştınız onunla hallettim. Aynısı şuan kurduğum catalinaya uyguladım ilkin tanıdı sonra yeniden başlat deyince tanımadı. Ses karımı da vooodo olarak yüklemiştim olmuştu ama şimdi CATALİNA da olmuyor.
- Anakart Modeli
- ASROCK B450M
- İşlemci Modeli
- RYZEN 5 3600
- Grafik Kartı
- Nvidia GT710M
- Disk ve RAM
- GAMEBOOSTER 16 GB 3500 MHZ - Arktek 120 GB SSD (SATA 3Gb/s konnektörü ile bağlı)