uygulamada Up to macOs Sequoia 15 ama bende yüklü olan ventura EFI olarak vennturayı seçtim
ve bunu verdi sonuç olarak
Sequoia 15 uygun diyor illa onu mu kullanmam gerek yoksa venturayı kullanabilir miyim ?uygulamada Up to macOs Sequoia 15 ama bende yüklü olan ventura EFI olarak vennturayı seçtimve bunu verdi sonuç olarak![]()