merhabalar arkadaşlar ekran çözünürlüğüm maka 1280x1024 oluyor önceden Monterey kurmuştum konu açmıştım ondada aynıydı şimdide aynı ekran kartını tanıttım 2048 mb olarak gözüküyor DP To VGA Kullanıyorum suanda Catalina kurdum yine aynı nasıl yapabilirim programla ile de olmuyor görüntü bozuluyor baya kötüleşiyor
i5 4460t
8gb ram
500 gb hdd
Lenovo m73
i5 4460t
8gb ram
500 gb hdd
Lenovo m73
Son düzenleme: