Ekran Çözünürlüğü Yok

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
merhabalar arkadaşlar ekran çözünürlüğüm maka 1280x1024 oluyor önceden Monterey kurmuştum konu açmıştım ondada aynıydı şimdide aynı ekran kartını tanıttım 2048 mb olarak gözüküyor DP To VGA Kullanıyorum suanda Catalina kurdum yine aynı nasıl yapabilirim programla ile de olmuyor görüntü bozuluyor baya kötüleşiyor
i5 4460t
8gb ram
500 gb hdd
Lenovo m73
 
Son düzenleme:

yusufklncc

MASTER YODA
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
4 Ocak 2020
5,973
2,519
4,401
VGA kullandığın için böyle. Monitöre giren kablo kısmının HDMI ya da DP olması lazım. DVI'da olur.
 
BootLoader
OpenCore 1.0.3
Laptop Modeli
Lenovo ThinkPad E570
İşlemci Modeli
i5 7200U
Grafik Kartı
HD Graphics 620
Ses Kartı Modeli
Conexant CX20753/4
Ağ Aygıtları
Realtek RTL8111/8168/8411 & Dell Wireless 1820A
Disk ve RAM
Samsung 860 EVO 256GB SSD & 8GB DDR3

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
VGA kullandığın için böyle. Monitöre giren kablo kısmının HDMI ya da DP olması lazım. DVI'da olur.
benim monitörümde sadece VGA girişi var ne yapabilirim ?
monitörümün orda vganın yanında DVI Yazıyor Ama yuva yuva yok hocam
yusfklncc
 
Son düzenleme:

yusufklncc

MASTER YODA
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
4 Ocak 2020
5,973
2,519
4,401
Sana önerebileceğim tek çözüm DVI ya da HDMI kullanman. Bunun dışında çözümler olabilir ancak onlar hakkında bilgim yok. EDID yaması tarzı aramalar yapabilirsin internette ya da daha önce yaşayanlara bakaiblirsin.
 
BootLoader
OpenCore 1.0.3
Laptop Modeli
Lenovo ThinkPad E570
İşlemci Modeli
i5 7200U
Grafik Kartı
HD Graphics 620
Ses Kartı Modeli
Conexant CX20753/4
Ağ Aygıtları
Realtek RTL8111/8168/8411 & Dell Wireless 1820A
Disk ve RAM
Samsung 860 EVO 256GB SSD & 8GB DDR3

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
Sana önerebileceğim tek çözüm DVI ya da HDMI kullanman. Bunun dışında çözümler olabilir ancak onlar hakkında bilgim yok. EDID yaması tarzı aramalar yapabilirsin internette ya da daha önce yaşayanlara bakaiblirsin.
Hocam monitörde sadece vga çıkışı var onun yanında dvi yazısı var ama altında port yok pc markam lenovo m73
 

strangerone

MASTER YODA
Yönetici
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
9 Haz 2017
18,900
9,624
4,401
m73'lerde VGA ve DP çıkışı var. Çözüm Dp to Vga olabilir ancak kesin değil. Kendi bilgisayarımda Hdmi to Vga kullanıyorum. Sorun yok Vga girişli monitör görüntü veriyor. Ancak bu yolla görüntü alamadığını yazanlar da var.
 
BootLoader
OpenCore 1.0.7
Laptop Modeli
HP Pavilion 15-E
Anakart Modeli
Gigabyte H310M S2H
İşlemci Modeli
i3 3110M/ i3 8100
Grafik Kartı
Rx590 8GB/Rx6600xt 8GB/UHD630/HD4000
Ses Kartı Modeli
ALC887/ALC269
Ağ Aygıtları
Atheros9285 Usb Wifi TL722N RTL8111/RTL8100
Disk ve RAM
24GB DDR4 2300MHz/8GB DDR3 1600MHz

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
m73'lerde VGA ve DP çıkışı var. Çözüm Dp to Vga olabilir ancak kesin değil. Kendi bilgisayarımda Hdmi to Vga kullanıyorum. Sorun yok Vga girişli monitör görüntü veriyor. Ancak bu yolla görüntü alamadığını yazanlar da var.
zaten dp to vga kullanıyorum fakat maka aldığım çözünürlük 1280x1024
 

strangerone

MASTER YODA
Yönetici
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
9 Haz 2017
18,900
9,624
4,401
Ekran kartını tanıttığınızı ve 2048MB göründüğünü yazmışsınız. Bazı durumlarda 2048MB vs yazabilir ama sistem kartı tanmamıştır. Sistemde kısa süreli de olsa donma gecikme vs durumlar var mı? Görüntü alabiliyor ama çözünürlükle ilgili sorun ekran kartı yamasından kaynaklanıyor da olabilir.
 
BootLoader
OpenCore 1.0.7
Laptop Modeli
HP Pavilion 15-E
Anakart Modeli
Gigabyte H310M S2H
İşlemci Modeli
i3 3110M/ i3 8100
Grafik Kartı
Rx590 8GB/Rx6600xt 8GB/UHD630/HD4000
Ses Kartı Modeli
ALC887/ALC269
Ağ Aygıtları
Atheros9285 Usb Wifi TL722N RTL8111/RTL8100
Disk ve RAM
24GB DDR4 2300MHz/8GB DDR3 1600MHz

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
Ekran kartını tanıttığınızı ve 2048MB göründüğünü yazmışsınız. Bazı durumlarda 2048MB vs yazabilir ama sistem kartı tanmamıştır. Sistemde kısa süreli de olsa donma gecikme vs durumlar var mı? Görüntü alabiliyor ama çözünürlükle ilgili sorun ekran kartı yamasından kaynaklanıyor da olabilir.
hayır hiç kasma donma yok gayet mükemmel çalışıyor config dosyama bakarmısın rica etsem

birde ben 4 tane usb taktığımda pc boot olmuyor hocam rica etsem onun içinde yardımcı olabilirmisin
 

Ekli dosyalar

Moderatörün son düzenlenenleri:

strangerone

MASTER YODA
Yönetici
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
9 Haz 2017
18,900
9,624
4,401
BootLoader
OpenCore 1.0.7
Laptop Modeli
HP Pavilion 15-E
Anakart Modeli
Gigabyte H310M S2H
İşlemci Modeli
i3 3110M/ i3 8100
Grafik Kartı
Rx590 8GB/Rx6600xt 8GB/UHD630/HD4000
Ses Kartı Modeli
ALC887/ALC269
Ağ Aygıtları
Atheros9285 Usb Wifi TL722N RTL8111/RTL8100
Disk ve RAM
24GB DDR4 2300MHz/8GB DDR3 1600MHz

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
UsbPort yaması gerekiyor olabilir.
Sayfayı inceleyin isterseniz.
Önce Kernel Quirk altında XhciPortLimit seçeneğindeki tiki kaldırıp deneyin.
peki ekran kartı ne olacak hocam ?
birde mount partition dedim ben efi klasörü için fakat apple klasörü oluşmadı
 

strangerone

MASTER YODA
Yönetici
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
9 Haz 2017
18,900
9,624
4,401
Sözünü ettiğiniz kurulum yaptığınız diskin efi bölüntüsü ise sonradan oluşmaz kurulum için başlangıçta disk izlencesi diski formatladığınızda bir efi bölüntüsü oluşur. Mount etmek için ya komut ya da openCore configurator kullanabilirsiniz. Açıp Bilgisayarım tıklayın efi bölüntüsünü görürsünüz.
Ekran kartı yaması doğru bu arada.
Olmazsa konuya bir bakın çözünürlük için.
 
Son düzenleme:
BootLoader
OpenCore 1.0.7
Laptop Modeli
HP Pavilion 15-E
Anakart Modeli
Gigabyte H310M S2H
İşlemci Modeli
i3 3110M/ i3 8100
Grafik Kartı
Rx590 8GB/Rx6600xt 8GB/UHD630/HD4000
Ses Kartı Modeli
ALC887/ALC269
Ağ Aygıtları
Atheros9285 Usb Wifi TL722N RTL8111/RTL8100
Disk ve RAM
24GB DDR4 2300MHz/8GB DDR3 1600MHz

legendcreative

APPRENTICE
11 Mar 2021
33
5
21
Sözünü ettiğiniz kurulum yaptığınız diskin efi bölüntüsü ise sonradan oluşmaz kurulum için başlangıçta disk izlencesi diski formatladığınızda bir efi bölüntüsü oluşur. Mount etmek için ya komut ya da openCore configurator kullanabilirsiniz. Açıp Bilgisayarım tıklayın efi bölüntüsünü görürsünüz.
Ekran kartı yaması doğru bu arada.
Olmazsa konuya bir bakın çözünürlük için.
İçi boş hocam Mount ettim boş içinde EFI falan yok

bu programı denedim olmuyor hocam
montezuma
 
Moderatörün son düzenlenenleri:

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
29,833
7,599
4,401
Buradaki dosyalar ile bir deneme yap.
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler