baştan anlatıyım
@montezuma hocam
1 - high sierra kurulumunu yapamadım sonra sildim
2 - sierra destkop indirdim config dosyasını daha önce açılmış konulardan düzenledim ama garip olan indirdiğim imaj da sistem imac değil imaclaptop olarak gözüktü
3 - sistemi ati üzerinden kurulum yapamacağımı anlayınca div girişini biosa bağladım
4 - sierra başta sorunsuz kuruldu ön izleme ekranı geldi anlam verilemeyen farede dönme işareti başladı hiçbir komut yaptırmadı masaüstünde
5 - sistemi en son resetlemek zorunda kaldım mac tarafından başlamayınca windows açıldı videoda anlatılan uygulamaları mac tarafında kitlenince yapamadım haliyle sierra dan vazgeçtim tekrar
5 - tekrar en başa döndüm high sierra kurulumuna tekrar biçimlendirip sildim hdd tekrar hfs dönüştürdüm sonra yazdığım hatayı verdi bekledi sürekli şuan pc kapatıp sizin verdiğiniz adımlardan yola çıkacağım ama kablo hala bios girişine bağlı
şuan tekrar denedim eskiden kuruluma giden şimdi bunu yazıyor
hocam muhtemelen benim hdd bat sector hatası veriyor sürekli silip kurmaya çalışmam yüzünden dik yönetimini açınca ayırdığım hdd raw formatına dönüşmüş muhtemelen o şekilde kurulum yaptırmıyor ben en iyisi bir ssd alıp sağlam kurulum gerçekleştiriyim ilginiz için tekrar teşekkür ederim