Merhabalar, windows kullanırken cpu ısısı boşta 40-45 derecelerde internette gezinirken maksimum 60 derecelerde olan cpu ısısı şuan boşta 60 derece ve zaman zaman 90 derecelere kadar çıkıyor. Harici ekran kartımı devre dışı bırakmak adına config dosyamın device properties kısmına disable-external-gpu komutunu işlemiştim. Güç yönetimi için de IORegistryExplorer programından baktığımda tanınmış olarak görünüyor. Bu cpu ısısını düşürmenin bir yolu varmıdır ? şimdiden teşekkür ederim