Mrb'lar
Umarım kurulumda yaşadığım sorunu doğru noktada dile getirmişimdir.
Kurulum imajım: Catalina 10.15.4 19E266 created By Kaos
1 adım :Kuruluma devam edebilmek için Boot Arg: [cpus=1] komutunu kullanarak ilk adımı geçtim.
2 adım: Harddiskten kurulum noktasına geçtim. Daha sonra harddiski biçimlendirdim. Kuruluma geçtim apple logosu çıktı 45 dakikada kurulumun yarısına kadar geldim ve orada kaldı.
Bu durumu bir kaç defa yaşadım.
Tam olarak burada kaldım.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
iyi çalışmalar,
Umarım kurulumda yaşadığım sorunu doğru noktada dile getirmişimdir.
Kurulum imajım: Catalina 10.15.4 19E266 created By Kaos
1 adım :Kuruluma devam edebilmek için Boot Arg: [cpus=1] komutunu kullanarak ilk adımı geçtim.
2 adım: Harddiskten kurulum noktasına geçtim. Daha sonra harddiski biçimlendirdim. Kuruluma geçtim apple logosu çıktı 45 dakikada kurulumun yarısına kadar geldim ve orada kaldı.
Bu durumu bir kaç defa yaşadım.
Tam olarak burada kaldım.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler,
iyi çalışmalar,