Ben bir Uefi Mojave seçeceğini kurdum sonra classic altından Mojave seçip bir daha kurdum. Bu işlem bende başarıyla sonuçlanmadı, o yüzden geri almak istiyorum yaptıklarımı veya etkinleştirmek istiyorum. Şu an sadece iki tane çıkış gözüküyor ama çalışmıyor.