Bencede haber kötü, ama klasik düz bir mantık, dünya büyük, illaki birisi çıkar ve yapar :)
Mackbook ta big sur hala ilk günkü performansıyla çalışıyor, o yüzden sekoya yı çalıştırabilirsem, 10 sene daha idare eder, o zamana kadarda kim öle kim kala :)
Ekran kartı işini halledebilirsem...