Size danışmak daha mantıklı. Ben bu Hackintosh işine uzun yıllar sonra döndüğüm için neyin nereye atıldığı ne işe yaradığı konusunda mantığı oturtmam 10 günü bulur en az. Çocuklardan sebeb boş vakit bulup araştıramıyorum. Artık sizden rica edeceğim.
İlginçtir SSDT-HDMI-HD530.aml dosyasını patched klasörüne attım birde HDMIAudio.kext isimli bir dosya çalıştırdım 2 işlemden birisi işe yaradı hangisi bilmiyorum ama nihayet ÇALIŞTI. Teşekkürler desteğiniz için
Windows'a geçeyim de yedek almak için dosyaları kontrol edeyim dedim tekrar MacOS u açmak istediğimde Mount Error 19 vermeye başladı. Partition ları mount edemiyor delirtti beni

Bir çözümü var mı acaba ?