Öncelikle merhaba asus n551vw cn007t bilgisayarıma osx monterey kurmaya çalışıyorum fakat ilk sefer denememde kurulum ekranı tıkandı.
daha önceki n551vw kurulumlarını incelediğimde bir arkadasimiz
- OpenCore için SSDT Oluşturucu ile Donanıma Özel ACPI - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu oluşturan arkadaşa tşk.lerimi borç bilirim
Bu rehberi takip ederek windows 10 yüklü işletim sistemimde kendi makinama özel DSDT ve SSDT leri oluşturdum ve bu yamaları OSXINFO sitemizden indirdiğim image USB si içerisinden eskileri silip OC-ACPI klasörüne koydum yükleme işlemine geçdiğimde sorunsuz bir kurulum gerçekleşti
şeklinde kurulumu tamamladığını belirtmiş. Ben de dsdt dosyamı oluşturdum fakat hangi fix'leri uygulayacağımı anlayamadım. 3 ve 8'i denedim ardından config dosyama işledim aşağıdaki gibi garip bir şekilde sistem açıldı. yardımcı olabilirseniz sevinirim, şimdiden çok sağolun
çeşitli config ve efi'ler deneyerek kurulumu yaptim fakat bilgisayar kapanıp tekrar açılırken kurulum bu şekilde başlıyor ve ilerlemiyor ne yapmalıyım ?
daha önceki n551vw kurulumlarını incelediğimde bir arkadasimiz
- OpenCore için SSDT Oluşturucu ile Donanıma Özel ACPI - osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu oluşturan arkadaşa tşk.lerimi borç bilirim
Bu rehberi takip ederek windows 10 yüklü işletim sistemimde kendi makinama özel DSDT ve SSDT leri oluşturdum ve bu yamaları OSXINFO sitemizden indirdiğim image USB si içerisinden eskileri silip OC-ACPI klasörüne koydum yükleme işlemine geçdiğimde sorunsuz bir kurulum gerçekleşti
şeklinde kurulumu tamamladığını belirtmiş. Ben de dsdt dosyamı oluşturdum fakat hangi fix'leri uygulayacağımı anlayamadım. 3 ve 8'i denedim ardından config dosyama işledim aşağıdaki gibi garip bir şekilde sistem açıldı. yardımcı olabilirseniz sevinirim, şimdiden çok sağolun
çeşitli config ve efi'ler deneyerek kurulumu yaptim fakat bilgisayar kapanıp tekrar açılırken kurulum bu şekilde başlıyor ve ilerlemiyor ne yapmalıyım ?
Son düzenleme: