Dün uzun uğraşlar sonucu sistemimi kurdum fakat usb mousenin çalışmadığını fark ettim usb bellek hdd vs. takınca çalışıyor fakat mouse hareket etmiyor bunun için ne yapabilirim
bahsettiğiniz konuyu okumuştum hocam o kextlerin hepsi var sadece Shiki olan yoktu sanırım önemliyse onuda ekleyip deneyim
a4tech g4-280a kullanıyorum ama farklı mouse ile de deneyeyim, bazen usb bellekleri vs. de görmüyor anlam veremedimYeni imajdaki Whatevergreen ile Shiki kullanılmamalı. WEG artık Shiki'nin yaptığı işi yapıyor. Kullandığın USB mause ile alakalı olabilir. Bunun modeli nedir? Zira USB portunda farklı aygıtlar çalışıyor sanırım.
USB portlarında kext ile ilgili sorun olduğunu düşünüyoruma4tech g4-280a kullanıyorum ama farklı mouse ile de deneyeyim, bazen usb bellekleri vs. de görmüyor anlam veremedim
hatta n10 nano kullanacaktım wifi için onuda kullanamadım
Peki bunu nasıl çözebilirim fikriniz var mıUSB portlarında kext ile ilgili sorun olduğunu düşünüyorum
Evet çalışıyorWindows tarafında USB'lerin tamamı çalışıyor mu? Konunun donanımsal olup olmadığını anlamak gerekir
Aşağıdaki rehbere göre sistem raporu çıkartıp paylaşırsanız USB veriyolu denetçisine göre daha isabetli öneri sunulabileceğini düşünüyorum.Evet çalışıyor
Dosya.tc - Ücretsiz, Hızlı ve Kolay Dosya PaylaşımıAşağıdaki rehbere göre sistem raporu çıkartıp paylaşırsanız USB veriyolu denetçisine göre daha isabetli öneri sunulabileceğini düşünüyorum.
AIDA64 ile Sistem Bilgilerini Öğrenmek | osxinfo.net: Hackintosh Türkiye Destek Platformu
muhtemelen sorunum o değil çok teşekkür ederim.evet sorun bios'tan kaynaklanıyormuş biosumu downgrade yaptım ama sizde çözüm olur mu bilemiyorum
Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!
Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.