ÇÖZÜLDÜ Sierra | MSI RX470 Siyah Ekran Problemi

mdenizaydin20

APPRENTICE
27 May 2018
16
1
21
25
Merhabalar. Sitede daha önce sistemim için Sierra önerilmişti. İndirdikten sonra USB belleğime yazdırdım. Kurulumu sorunsuz yaptım. Dil ayarlarının yapılacağı ekranda sürekli sorunla karşılaşıyorum. -x ile Mac OS a girebiliyorum. Ama diğer türlü açılmıyor.
Dual boot kurulum yapıyorum. Ama burada kaldım. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.

MSI H110M Pro-VD
i3 6100
MSI RX470
Corsair Vengeance 8GB CL14 2400MHz
Toshiba TR200 SSD


 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
29,833
7,599
4,401
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

baris_karaer

MASTER JEDI
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
18 Nis 2017
1,741
671
1,351
RX470 ile ilgili herhangi bir boot args komutu kullandın mı?
 
BootLoader
OpenCore 0.8.6
Laptop Modeli
Lenovo Thinkpad L440
Anakart Modeli
Gigabyte P43-ES3G
İşlemci Modeli
Intel® Xeon™ X5450
Grafik Kartı
Zotac GTX650 2GB (GK107)
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888
Ağ Aygıtları
BCM94352Z
Disk ve RAM
8GB DDR2 1066MHz

baris_karaer

MASTER JEDI
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
18 Nis 2017
1,741
671
1,351
BootLoader
OpenCore 0.8.6
Laptop Modeli
Lenovo Thinkpad L440
Anakart Modeli
Gigabyte P43-ES3G
İşlemci Modeli
Intel® Xeon™ X5450
Grafik Kartı
Zotac GTX650 2GB (GK107)
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888
Ağ Aygıtları
BCM94352Z
Disk ve RAM
8GB DDR2 1066MHz

mdenizaydin20

APPRENTICE
27 May 2018
16
1
21
25
Hocam videonuzu izledim. Verdiğiniz dosyanın içine IntelMausiEthernet.kext i ekledim. Fakat hala internete bağlanamıyorum. Ek olarak ne yapmam gerekiyor. Tabi bu -x moduda. Normal kurulumda değişiyor mu onu bilmiyorum.

Ek olarak GPT UEFI Windows kurdum. Mac kurulumunuda aynı şekilde yaptığımı düşünüyorum. Sistemdeyken EFI dosyasını mount edemiyorum.
 

montezuma

MASTER YODA
Yönetici
19 Eki 2016
29,833
7,599
4,401
Sanıyorum bu konuda yaşadığın sorun çözüldü?
Verdiğiniz dosyanın içine IntelMausiEthernet.kext i ekledim. Fakat hala internete bağlanamıyorum.
Ethernet kartının modeli nedir?
Ek olarak GPT UEFI Windows kurdum. Mac kurulumunuda aynı şekilde yaptığımı düşünüyorum. Sistemdeyken EFI dosyasını mount edemiyorum.
Terminal açıp diskutil list komutunu kullan ve çıkan sonucu paylaş.
 
BootLoader
OpenCore 0.6.4
Anakart Modeli
Asus Z170 Deluxe
İşlemci Modeli
Intel i7 6700K
Grafik Kartı
8 GB Sapphire RX 580 & HD 530
Ses Kartı Modeli
ALC 1150
Ağ Aygıtları
Broadcom BCM43xx - I211 Gigabit Ethernet
Disk ve RAM
500GB NVMe & 32 GB DDR4

mdenizaydin20

APPRENTICE
27 May 2018
16
1
21
25
Hocam öncelikle teşekkür ederim. Siyah ekran problemini çözdüm. lakin şuan yaşadığım problem Clover Bootloader'i kuramıyorum. Dual Boot tan vazgeçtim. Sıfır kurulumda EFI'yi mount edip içine clover klasörünü atıyorum. Yeniden başlattığımda direk BIOS'a giriyor.

Aynı şekilde Clover_v2.4 ile UEFI ayarlarında yükleme yapıyorum. Yine aynı sorunla karşılaşıyorum. Bir türlü USB olmadan başlatamıyorum.



Hocam o problemide çözdüm şimdi ses ayarlamaya çalışıyorum teşekkürler.
 

baris_karaer

MASTER JEDI
MODERATOR
DENEYİMLİ ÜYE
18 Nis 2017
1,741
671
1,351
Ses için de AppleHDA veya CloverALC yöntemlerini deneyebilirsin. Voodoo en son seçenek olsun
 
BootLoader
OpenCore 0.8.6
Laptop Modeli
Lenovo Thinkpad L440
Anakart Modeli
Gigabyte P43-ES3G
İşlemci Modeli
Intel® Xeon™ X5450
Grafik Kartı
Zotac GTX650 2GB (GK107)
Ses Kartı Modeli
Realtek ALC888
Ağ Aygıtları
BCM94352Z
Disk ve RAM
8GB DDR2 1066MHz

mdenizaydin20

APPRENTICE
27 May 2018
16
1
21
25
Sizin h110m için başarılı kurulumlar konusundaki config.plist i inceledim. 5 numaralı kodu kullanmışsınız. Bende onu kullandım. AppleHDA olarak indirdim. Ama AppleALC yazıyor. Sorun yok çalışıyor. Teşekkürler. Ama klavyeye alışamadım. CTRL+A C V X çok kullanıyordum. Ayrıca Delete çalışmıyor hocam.
 
15 Haz 2017
282
73
301
Sizin h110m için başarılı kurulumlar konusundaki config.plist i inceledim. 5 numaralı kodu kullanmışsınız. Bende onu kullandım. AppleHDA olarak indirdim. Ama AppleALC yazıyor. Sorun yok çalışıyor. Teşekkürler. Ama klavyeye alışamadım. CTRL+A C V X çok kullanıyordum. Ayrıca Delete çalışmıyor hocam.
ctrl kısayolları için alt tuşunu kullanabilirsiniz.
Örnek: Kopyalama için alt+c
Ya da aşağıda verdiğim linkteki programla tuşlarınızı özelleştirebilirsiniz.
Link: Karabiner - Software for macOS
 
AD Engelleyici Tespit Edildi

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engelleme konusunda harika bir iş çıkarsa da, web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi ve bize destek olmak için lütfen AdBlocker’ınızı devre dışı bırakın.

AD Reklam Engelleyiciyi Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler