Merhabalar. Sitede daha önce sistemim için Sierra önerilmişti. İndirdikten sonra USB belleğime yazdırdım. Kurulumu sorunsuz yaptım. Dil ayarlarının yapılacağı ekranda sürekli sorunla karşılaşıyorum. -x ile Mac OS a girebiliyorum. Ama diğer türlü açılmıyor.
Dual boot kurulum yapıyorum. Ama burada kaldım. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
MSI H110M Pro-VD
i3 6100
MSI RX470
Corsair Vengeance 8GB CL14 2400MHz
Toshiba TR200 SSD
Dual boot kurulum yapıyorum. Ama burada kaldım. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.
MSI H110M Pro-VD
i3 6100
MSI RX470
Corsair Vengeance 8GB CL14 2400MHz
Toshiba TR200 SSD